Eletään elokuunviimeisiä päiviä ja olen tulossa mökkihöperöksi. Olen ollut viikon flunssassa ja nämä seinät alkavat käymään todella tylsiksi. Olisin halunnut tällä viikolla ryhdistäytyä liikunnan saralla ja aloittaa jälleen kerran laihduttamisen, mutta nenä vuotaen ja keuhkoja ulos yskien ei viitsi salille raahautua. Ja ruoka, noh, mikä on parempaa tekemistä kuin syöminen kun on vain kotona! :D

Mutta jos nyt kelaan hieman takaisin päin. Aloitin aktiivisemman elämän jo vuosi sitten. Aloin harrastamaan liikuntaa ja mietin enemmän mitä syön. Painoa tippunut kymmenen kiloa, joten voisin kuvitella, että tavoissani on vieläkin parantamisen varaa.. Kesällä tosin repsahdin. Ei jaksanut, ei ollut aikaa, ei huvittanut. Nyt syksyn tullen pursuan taas intoa päästä lenkkipoluille koiran kanssa ja jumppaan hikoilemaan. Kunhan vain selättäisin tämän flunssan ensin.

Avatakseni hieman elämääni voisin kertoa jotain minusta ja arjestani. Olen 24 vuotias työskentelen terveydenhuoltoalalla, teen pääsääntöisesti yötyötä ja elän muutenkin hyvin yöpainotteisesti. Minulla on nuori innokas ja aktiivinen tyttökoira. En käytä alkoholia, mutta käyn silti ahkerasti bilettämässä kavereiden kanssa. Olen sinkku, enkä ainakaan myönnä kaipaavani miestä elämääni :))